Despre blog

Posted by HSM on 19.2.11

Armonie, sănătate, echilibru, dragoste, abundenţă, încredere, prosperitate, înţelepciune, sinceritate, concentrare, stabilitate, inspiraţie, creativitate, elganţă, toleranţă, fericire, hotărâre, perseverenţă, tenacitate, succes, realizare, credinţă, onestitate, generozitate, putere, NONREZISTENŢĂ.

Ne vrem iîconjuraţi de frumos şi pozitiv, dar de câte ori rostim aceste cuvinte? Le gândim, ni le dorim aceste situaţii, râvnim la ele şi trăim cu impresia că facem tot ce putem să ne îndreptăm spre ele, dar nu facem esenţialul: să le numim, să le stabilim, să le repetăm ca pe un leitmotiv. Repetăm, în schimb, la infinit, situaţiile neplăcute, urâtul pe care ni-l scoate viaţa in cale.

M-am hotarât ca de azi să "scrap", să fac curat in viaţa mea, să arunc gunoiul din minţile si vieţile noastre (a mea şi ale celor dragi mie), să păstrăm doar ceea ce e frumos.Iar ceea ce e frumos,deşi nu constituie neapărat vreun ţel in vieţile noastre, ci de multe ori rămân doar ţinte SIMBOLICE, să adun aici.

Acest blog se vrea a fi un album al lucrurilor pe care le întalnesc in viaţa de zi cu zi şi care mă fascinează. Înseamnă lumea mea.Reală sau simbolică. Voi numi aici lucrurile noi şi vechi, care pot avea impact pozitiv asupra noastră , asupra voastră.

In clipa de faţă mă fascinează şi mă preocupă (auto)educarea emoţiilor, (auto)educarea stilului , (auto)educarea minţii , într-un cuvânt dezvoltarea personală.

Nu am pretenţia că le ştiu pe toate.Dimpotrivă.De aceea încerc cu autoeducarea. Am insa dorinţa de a structura toată informaţia care vine spre noi în scopul de a filtra şi a păstra doar lucrurile dragi sufletului meu.

Iar pentru asta voi începe prin A LE NUMI , căci "...lucrurile pe care nu le spui , se pierd..."